Sijaistekijän palkanmaksuista

Pöyristyttävää ettei HML kaupunki, joka ollut mukana luomassa erittäin tehokkaan valtakunnallisen henkilöstöpalveluja tarjoavan organisaation, Seuturekry Oy, saa eräiden Hml kaupungin vkk-keskuksina toimivien alueiden esimiestensä "työntekemättömyyttä" kuriin.
Ei ole ensimmäinen kerta, kun heidän palkkaamana sijaisena, joudun itse "pommittamaan" esimiehiä, s-postitse/soittamalla, jotta tehdyt työtunnit hyväksyttäisiin kuntapron edellyttämän aikataulun mukaisesti.
Ilman arvokkaita sijais-työntekijöitä tämäkään instanssi kun ei pyöri.
Tälläkin kertaa kyseisellä esimiehellä olisi ollut peräti 5 vrk aikaa hyväksyä tuntini määräaikaan mennessä, mutta EI kun EI !
Kiitoksena, näiden EI-ajoissa hyväksyttyjen tuntieni poisjääntiä, jään kaiken lisäksi nöyrästi odottamaan, palkanmaksuni viivästymistä, seuraavaan kahden viikon päähän ajoittuvaan palkanmaksuun ja tyystin korotta ! :(

Mielenkiintoista tässä on ensinnäkin se pointti, että rekryläisenä (sijaisina) teemme itse, jo suuren osan palkanmaksuumme vaikuttavia kirjauksia,
hyvin pienen, eli alle puolen prosentin korvausta vastaan, Seuturekryn hlö-kohtaiseen ohjelmaan kuuluvan osion eli serenetin kautta.
Ainoa asia joka jää esimiehen tehtäväksi, on ymmärtääkseni, yhdellä klikkauksella, hyväksyä yksikköönsä tilatun sijais-tekijän serenettiin kirjaamat tunnit, määräaikaan mennessä.
Mutta, ilmeisesti tämäkin asia vie aivan liikaa aikaa, eräille "työntäyteisistä" Hml kaupungin varhaiskasvatuskeskustemme esimiehiehistä, jotka itse nauttivat päitään vaivaamatta, alati jatkuvista kk-palkoistaan.
Ehdottaisinkin seuraavaksi harkintaan meidän sijaisten käyttöön serenettiimme B-suunnitelmaa, eli kaupungin tilinumero, josta voimme suoraan kuitata palkkamme maksuun, näin ollen myös ajallaan !

Nimimerkki
Laulaen työtäs tee
PS. Lähetin samaisen tekstin Hml kaupungin palautesivujen kautta jo 15.2 ja edleenkään heiltä kukaan ei ole ottanut kantaa asiassani, vaikka takaavat kahdessa viikossa vastauksen. Hyvä arki elää muualla kuin Hämeenlinnassa, se on näköjään vissi ! :(

Vain kirjautunut käyttäjä voi kommentoida uutisia.
Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, ole ystävällinen ja ota yhteys tilaajapalveluun 03 6151 300.