Kanta-Häme

Asiakaspalaute kannatti

Hämeenlinnalaisen Veikko Rauhamaan ostoskorista puuttuvat vielä karjalanpiirakat.

Uuden hyllyjärjestyksen lisäksi myös käytäväopasteet aiheuttavat päänvaivaa. Aika lähelle on käveltävä, että tekstin näkee lukea.

– Vaikka ei se minua haittaa. Onhan tässä aikaa kävellä ja katsella, Rauhamaa tuumaa leppoisasti.

Remontti valmis maaliskuussa

Uudet käytäväopasteet asennettiin paikoilleen noin kaksi viikkoa sitten. Prisma on kuitenkin saanut uusista kylteistä ja erityisesti fonttikoosta runsaasti asiakaspalautetta, jonka johdosta kyltit uusitaan vielä kerran.

– Olemme testanneet kirjasinkokoa ja todenneet yhdessä SOK:n kanssa, että tämänkokoiseen Prismaan fontti on yksinkertaisesti liian pieni, kertoo Prisma-johtaja Jaana Järvenselkä.

Järvenselkä kertoo, että moni asiakas on antanut palautetta liian pienestä fonttikoosta.

Yksi heistä on Erkki Lindqvist, joka on tyytyväinen kultuaan palautteen tuottaneen tulosta.

– Se on hienoa, että opasteet vaihdetaan. Käytävät ovat niin pitkiä, ettei toisesta päästä näe lukea mitään, hän moittii.

Viimesyksyinen tulipalo ei Jaana Järvenselän mukaan vaurioittanut kuin ravintolarakenteita. Nyt käynnissä olevan laajennuksen tarkoituksena on ennen kaikkea laajentaa asiakastiloja.

Tammikuun 13. päivänä alkaneen laajennuksen jälkeen Prismalla on asiakastilaa yhteensä 13300 neliötä.

Sekä uusien opastaulujen että remontin on määrä valmistua 27. maaliskuuta mennessä. (HäSa)