Kanta-Häme Helsinki

Black Friday -kampanjan alennukset eivät vastaa aina totuutta – "Luodaan ikään kuin keinotekoinen mielikuva"

Kansainvälinen ostoskampanja saa suomalaisetkin vinguttamaan maksukorttejaan, vaikkeivät alennukset todellisuudessa olisi lainkaan poikkeuksellisia.
Hintaopas-palvelu on tehnyt teki kuluttajatutkimuksen siitä, mitä kuluttajat odottavat Black Fridayn alennusprosentin olevan: 35 prosenttia. Vaikka todellinen alennusprosentti jäisi kauas odotuksista, kyseessä on silti Palvelun maajohtajan Liisa Matinvesi-Bassettin mukaan vuoden halvin ostopäivä. Hintaoppaan mukaan esimerkiksi tapaninpäivänä keskimääräinen alennusprosentti on 2. Kuva: Riku Hasari

Kansainvälinen ostoskampanja saa suomalaisetkin vinguttamaan maksukorttejaan, vaikkeivät alennukset todellisuudessa olisi lainkaan poikkeuksellisia.

Haluatko lukea koko jutun ja Hämeen Sanomien kaiken muun sisällön?

Tutustu digiin 1 eurolla

Samalla tilauksella pääset lukemaan Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset sekä mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu.

Olen jo tilaaja

Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään. Pääset lukemaan artikkelin loppuun.