Kanta-Häme

Eniten valituksia autoista, puhelinmyynnistä ja kotimyynnistä – Myös aggressiivinen remonttimyynti nousi esiin

Kuluttajavalitusten kärjessä olivat vuonna 2018 edellisten vuosien tapaan autot ja remontointi. Myös puhelinmyynti ja kotimyynti aiheuttivat kuluttajille monenlaisia ongelmia. Kuluttajaneuvonnan ja kuluttaja-asiamiehen yhteiseen tietokantaan kirjattiin vuoden aikana noin 63 300 yhteydenottoa. Yli neljäsosa kaikista yhteydenotoista koski ajoneuvoja, noin kymmenesosa remontointia ja kymmenesosa asumista eli asuntokauppoja ja vuokra-asumista. Kotimyyntiä koskevissa yhteydenotoissa puolestaan nousi esiin erityisesti aggressiivinen…

Haluatko lukea koko jutun ja Hämeen Sanomien kaiken muun sisällön?

Tutustu digiin 1 eurolla

Samalla tilauksella pääset lukemaan Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset sekä mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu.

Olen jo tilaaja

Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään. Pääset lukemaan artikkelin loppuun.