Kanta-Häme

Golffarit maksaneet liikaa puheluistaan

Hattula golf on laskuttanut palvelunumerostaan kaksinkertaista hintaa noin kuukauden ajan.

Nettisivuilla puhelun hinnaksi sanotaan 80 senttiä minuutilta, mutta toukokuun puolestavälistä kesäkuun puoleenväliin hinta on ollut kaksinkertainen. Hattula golf on tilannut puhelinpalvelun ulkopuoliselta tarjoajalta.

Toimitusjohtaja Petri Keskitalon mukaan liika laskuttaminen johtuu palveluntarjoajan inhimillisestä virheestä.

– Palveluntarjoaja teki toiminnassaan muutoksia toukokuun puolessavälissä, ja pienen virheen takia laskutus on tuplaantunut.

Asiakkaan yhteydenoton jälkeen asiaa alettiin selvittää.

– Tilanne on valitettava, mutta olemme korjanneet palveluntarjoajan kanssa ongelman heti, kun saimme siitä tiedon. Selvitämme, ketkä ovat maksaneet puheluista liikaa ja maksamme heille takaisin joko rahana tai jollakin muulla tavalla, Keskitalo sanoo.

Yksittäisen asiakkaan kohdalla liikalaskutuksesta aiheutunut lisämaksu on melko vähäinen, yleensä senttejä tai enintään muutamia euroja. (HäSa)