Kanta-Häme

Hämeen ELY-keskuksen palvelu ja asiantuntijoiden ystävällisyys saa kiitosta asiakkailta

ELY-keskus jalkautuneena. Sanna Lahtinen kävi muutama kesä sitten gps-laitteen kanssa peltojen rajoja tarkasti läpi Antti-Pekka Pietilän opastuksella. Kuva: Esko Tuovinen

Asiakkaat ovat tyytyväisiä ELY-keskukselta saamiinsa palveluihin. Asia selviää Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten viime vuotta koskevasta palvelutyytyväisyystutkimuksesta. Hämeen ELY-keskusten tulokset olivat erittäin hyviä. Kokonaistyytyväisyys palveluihin nousi viime vuonna edelliseen verrattuna.Asiakkaiden kokonaistyytyväisyys Hämeen ELY-keskuksen palveluihin oli 4,3 (asteikolla 1–5). Erityisen tyytyväisiä oltiin kaikissa palveluissa edellisten vuosien tapaan asiantuntijoiden ystävällisyyteen, asiantuntemukseen sekä annettuun neuvontaan. ELY-keskukset pitävät tuloksia erinomaisina. Keskusten…

Haluatko lukea koko jutun ja Hämeen Sanomien kaiken muun sisällön?

Tutustu digiin 1 eurolla

Samalla tilauksella pääset lukemaan Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset sekä mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu.

Olen jo tilaaja

Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään. Pääset lukemaan artikkelin loppuun.