Kanta-Häme

Hämeenlinnalainen yritys lanseeraa Jeffree Star Cosmetics -meikkisarjan Eurooppaan

Jeffree Star on meikkimoguli ja digitaalisen median vaikuttaja, jonka omintakeinen ja räväkkä persoona on kerännyt ympärilleen yli 20 miljoonaa seuraajaa sosiaalisessa mediassa ja YouTubessa. Kuva: ProCare Oy

Aikaisemmin pääasiassa verkkokaupoissa myynnissä ollut Jeffree Star Cosmetics -meikkisarja on rantautumassa myös kivijalkamyymälöihin Euroopassa.

Hämeenlinnalainen ProCare Oy lanseeraa yhdysvaltalaisen meikkisarjan samanaikaisesti kahteentoista Euroopan maahan. Tuotteet tulevat myyntiin Marionnaud ja ICI Paris XL -kosmetiikkaketjuihin lokakuun aikana.

Nopeasti kasvava kauneudenhoitotuotteiden maahantuontiyritys ProCare Oy on nyt vuoden sisään lanseerannut tuotesarjan sekä Suomeen Sokos-tavarataloihin että Norjaan Vita Exclusive -ketjun myymälöihin.

– Onnistuneiden lanseerausten kautta noin kahdeksan kuukauden työn tuloksena tarjoutui mahdollisuus laajentaa vientiä kivijalkamyymälöihin ympäri Eurooppaa, kertoo ProCaren toimitusjohtaja Tomi Virta.

Vuonna 2014 lanseerattu Jeffree Star Cosmetics kasvaa vauhdilla globaalisti.

Brändi lanseeraa vuosittain useita meikkikokoelmia, jotka myydään usein heti loppuun.

Sarjan perustaja Jeffree Star on meikkimoguli ja digitaalisen median vaikuttaja, jonka persoona on kerännyt ympärilleen yli 20 miljoonaa seuraajaa sosiaalisessa mediassa ja YouTubessa.

ProCare Oy on vuonna 2003 perustettu kauneudenhoitotuotteiden maahantuontiyritys, joka työllistää tällä hetkellä lähes 20 henkilöä.

Yrityksen pääkonttori sijaitsee Hämeenlinnassa. Sen lisäksi ProCarella on myyntikonttorit Helsingissä ja Tukholmassa.