fbpx
Kanta-Häme

Hämeenlinnan kirje: Goodmanin ilmettä kohennetaan ainakin sisältä ­– Mutta saadaanko ennen ankeaa tunnelia autoilijan wau-huomio kääntymään Hämeensaareen?

Kauppakeskus Goodmanilla alkaa olla jo sen verran ikää, kohta kahdeksan vuotta, että kasvojenkohotusta on luvassa. Brändiä kehitetään ja yleisiä tiloja päivitetään. Alan kielellä puhutaan “kuluttajien asiointikokemuksesta”. Goodmanista halutaan hämeenlinnalaisten ja lähialueen asukkaiden oloinen ja näköinen, mutta päätavoite on tietenkin houkutella ostavia asiakkaita. Toukokuun lopulla asiakkailtakin toiveita kyseltiin. Uudistukset näkyvät sitten loppuvuodesta. Vielä ei ole tietoa,...

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaamalla pääset lukemaan kaikki Hämeen Sanomien jutut.

Menot