Kanta-Häme

Millaista palautetta kaupunki on saanut palveluiden sähköistämisestä?

Hämeenlinnassa kehitetyn minunterveyteni.fi-palvelun sisällöt ovat päivittymässä kansallisella Omaolo-palvelulla. Kuva: Kuvakaappaus

Hämeenlinnan kaupungin tavoitteena on, että kuntalaisella olisi mahdollisuus asioida sähköisesti kaikissa palveluissa vuoteen 2020 mennessä. Ovatko kaikki palvelut sähköistettävissä, Hämeenlinnan kaupungin tietohallintojohtaja Jouni Jäkkö? – En usko, että missään vaiheessa palvelut tulevat kokonaan sähköistymään. Aina tulee olemaan palveluja, joissa asiointi sujuu parhaiten ihmisten välisen kommunikoinnin kautta. – Tällä hetkellä kaikki järjestelmät eivät tue sähköistä asiointia, tai tekevät…

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Hämeen Sanomien jutut.

Mainos