Kanta-Häme Riihimäki

Robotti soittaa riihimäkeläisille vt. kaupunginjohtaja Mika Herpiön äänellä ja kysyy liikunta- ja hyvinvointipalvelujen käytöstä

Riihimäki selvittää asukkaidensa näkemyksiä kaupungin liikunta- ja hyvinvointipalveluista. Kuvassa Riihimäen maauimala, joka pidettiin suljettuna koko viime kesän. Kuva: Tomi Vesaharju

Riihimäen kaupunki soittaa asukkailleen robottipuhelun torstaina 3. joulukuuta. Puhelun avulla selvitetään kaupungin liikunta- ja hyvinvointipalveluiden käyttöä sekä asukkaiden näkemyksiä niistä. Kaupungin mukaan tuloksia hyödynnetään liikunta- ja hyvinvointipalveluiden kehittämisessä. – Tällä kertaa kohderyhmänä ovat 35–55-vuotiaat asukkaat, sillä halusimme kysyä työikäisten näkemyksiä. Vuosittain näitä asioita kysytään seniori- ja erityisryhmäläisiltä, kertoo vt. kaupunginjohtaja Mika Herpiö kaupungin tiedotteessa. Robotillekin…

Haluatko lukea koko jutun ja Hämeen Sanomien kaiken muun sisällön?

Tutustu digiin 1 eurolla

Samalla tilauksella pääset lukemaan Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset sekä mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu.

Olen jo tilaaja

Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään. Pääset lukemaan artikkelin loppuun.