fbpx
Kanta-Häme Riihimäki

Robotti soittaa riihimäkeläisille vt. kaupunginjohtaja Mika Herpiön äänellä ja kysyy liikunta- ja hyvinvointipalvelujen käytöstä

Riihimäki selvittää asukkaidensa näkemyksiä kaupungin liikunta- ja hyvinvointipalveluista. Kuvassa Riihimäen maauimala, joka pidettiin suljettuna koko viime kesän. Kuva: Tomi Vesaharju

Riihimäen kaupunki soittaa asukkailleen robottipuhelun torstaina 3. joulukuuta. Puhelun avulla selvitetään kaupungin liikunta- ja hyvinvointipalveluiden käyttöä sekä asukkaiden näkemyksiä niistä. Kaupungin mukaan tuloksia hyödynnetään liikunta- ja hyvinvointipalveluiden kehittämisessä. – Tällä kertaa kohderyhmänä ovat 35–55-vuotiaat asukkaat, sillä halusimme kysyä työikäisten näkemyksiä. Vuosittain näitä asioita kysytään seniori- ja erityisryhmäläisiltä, kertoo vt. kaupunginjohtaja Mika Herpiö kaupungin tiedotteessa. Robotillekin...

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Hämeen Sanomien jutut.

Menot