Kanta-Häme Riihimäki

Tekoäly neuvoo kuntalaisia Riihimäellä – Kunta-Kati vastaa ympäri vuorokauden

Kaupunki kokeilee tekoälysovelluksen käyttöä sähköisessä asiakaspalvelussa.

Riihimäki ottaa käyttöön tekoälyn vastatakseen asukkaiden kysymyksiin sähköisessä asiakaspalvelussaan. Kaupungin työntekijöiden ohjauksessa toimiva Kunta-Kati oppii palvelemaan ihmisten tarpeita ja löytää ratkaisuja heidän ongelmiinsa. Tekoäly ei korvaa aitoja asiakaspalvelijoita, mutta täydentää...

Kaupunki kokeilee tekoälysovelluksen käyttöä sähköisessä asiakaspalvelussa.

Haluatko lukea tämän jutun?

Samalla tilauksella saat käyttöösi Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset, asiaa ja viihdettä kotimaasta ja maailmalta.

Tilaa 1kk digiä 1 eurolla

Oletko jo tilaaja?

Kirjaudu sisään

Päivän lehti

26.10.2020

Fingerpori

comic