Kaupunkiuutiset

Eloa Reskan varrelle

Hämeenlinnan Nuorkauppakamari järjestää yhteistyössä Linnan Kehitys Oy:n ja Hämeenlinnan kaupunkikeskustayhdistyksen kanssa tänäkin vuonna Pop-up Hämeenlinna -hankkeen, jonka tarkoituksena on elävöittää kaupungin keskustaa ja lisätä sen vetovoimaa.

Pop-Up Hämeenlinna -hankkeen ideana on tarjota yrittäjille ja yhteisöille mahdollisuus kokeilla, millaista on toimia Hämeenlinnan keskustan liiketiloissa. Liiketiloja on mahdollista hakea pop-up-käyttöön 14 päivän ajaksi. Pop-up-liiketilat sijaitsevat ydinkeskustassa kävelykatu Reskalla.

Ensimmäinen Pop-up Hämeenlinna -hanke järjestettiin marras-joulukuussa 2015. Tällöin mukana oli yhteensä 24 yritystä tai yhteisöä. Hanke ylitti odotukset, ja osa ensimmäiseen toteutukseen osallistuneista yrityksistä perusti myöhemmin kauppapaikan Hämeenlinnan keskustaan.

– Olimme todella tyytyväisiä viime vuoden toteutukseen, Ari Räsänen Linnan Kehityksestä kertoo.

– Pop-up Hämeenlinna on osoittautunut erinomaiseksi matalan kynnyksen tavaksi tuoda Hämeenlinnan kaupunkikeskustan mahdollisuuksia esiin ja se houkuttelee niin yrittäjiä kuin asiakkaitakin keskustan liiketiloihin, hän iloitsee.

Pop-up Hämeenlinnan liiketilat ovat nyt haettavissa. Kiinnostuneet yritykset ja henkilöt voivat ottaa yhteyttä popuphml@jchml.fi. Pop-up -liikkeet ovat auki joka päivä 9.-22.12.2016.

Pop-up Hämeenlinna -hankkeen tavoitteena on, että keskustan liiketiloihin saataisiin pysyvästi vuokralle uusia yrittäjiä.

–  Tavoitteenamme on myös herättää kaupunkilaiset ja yrittäjät ajattelemaan uudella tavalla – luovat ja vähän hullutkin ajatukset keskustan elävöittämiseksi ovat tervetulleita! Haluamme olla mukana ylläpitämässä ja kehittämässä elinvoimaista ja kiinnostavaa kaupunkikeskustaa, projektipäällikkö Lotta Mäkeläinen Hämeenlinnan Nuorkauppakamarista kertoo.

Lisätietoa tapahtumasta: www.popuphml.fi

Lisää kommentti

Kirjoita kommenttisi

Fingerpori

comic

Uusin Kaupunkiuutiset