fbpx
Kaupunkiuutiset

Hämeenlinnan uusin markkinointikampanja haastaa yritykset ja somevaikuttajat ratkomaan yhdessä alueen vetovoimaa

Linnan Kehitys haluaa lisätä Hämeenlinna Amazing Business Race -kisalla paikallisten työnantajien vetovoimaa.
Kisaajat ovat mukana hyvällä energialla. Kuva: Linnan Kehitys Oy

Hämeenlinnan uudella markkinointikampanjalla Hämeenlinna Amazing Business Race halutaan kehittää paikallisten yritysten työnantajamielikuvaa sekä lisätä niiden vetovoimaa työmarkkinoilla.

Kilpailuvideoita on päästy seuraamaan tiistaista 7.6. alkaen ja finaalijakso julkaistaan torstaina 16.6.

–  Tämä on hieno, ennennäkemätön yhteistyö Linnan Kehitykseltä ja alueen yrityksiltä, sanoo Linnan Kehityksen markkinointi- ja viestintäpäällikkö Kati Tiitola tiedotteessa.

Toiminnallisessa kisassa on mukana neljä suosittua somevaikuttajaa sekä neljä hämeenlinnalaista yrityskohdetta, Ambientia, Scandic Aulanko, Kuljetusliike Taipale sekä Iittalan lasitehdas.

–  Mediana halusimme tällä kertaa käyttää somevaikuttajien omia kanavia ja tavoittaa sitä kautta Hämeenlinnalle uudenlaista kohdeyleisöä. Luotamme tutkitusti sosiaalisen median voimaan. Vaikuttajat tavoittavat jo pelkästään omien Instagram-tiliensä kautta yhteensä n oin 155 000 seuraajaa.

Vaikuttajat ja yritysten edustajat muodostavat neljä joukkuetta, jotka joutuvat selvittämään erilaisia toimialoihin liittyviä tehtäviä matkalla kohti finaalia ja kilpailun voittoa.

Kilpailujaksot juontaa Alina Voronkova. Joukkueissa kisaavat vaikuttajat Tero Tiittanen, Marja Pihlström, Kimmo Sainio sekä Johannes ”Hatsolo” Huttunen.

Neljä kilpailujaksoa julkaistaan Hämeenlinnan youtube-kanavalla: www.youtube.com/HameenlinnanKaupunki.

Kampanjasivu t löytyvät osoitteesta: www.hameenlinna.fi/amazingbusinessrace.

Fingerpori

comic

Uusin Kaupunkiuutiset