Janakkalassa käyttöön sähköinen terveyspalvelu
Sähköinen terveyspalvelu avattiin tiistaina 8.9. Janakkalan terveyskeskuksen asiakkaille.
Sähköisten terveyspalveluiden eli eOmahoidon kautta voi viestiä turvallisesti terveyteen ja sairauteen liittyvissä asioissa terveysaseman henkilöstön kanssa, vastaanottaa Marevan-hoitoon liittyviä tietoja, pyytää reseptin uusintaa, vastaanottaa laboratoriotuloksia, tarkastella rokotus-, lääkitys- ja diagnoositietoja sekä tarkastella hoitosuunnitelmatietoja, jos sellainen on terveydentilan seurannan vuoksi tehty.
Palvelun käyttöön tarvitaan verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenne ja internet-yhteys. Palvelu ei sovellu kiireelliseen asiointiin eikä ajanvaraukseen.
eOmahoidon tiedot ja viestit tallentuvat terveyskeskuksen potilaskertomukseen. eOmahoidon kautta voit asioida vain omissa terveyteen liittyvissä asioissa.
Lisätietoa: www.janakkala.fi/eomahoito.
Lisää kommentti