fbpx
Kaupunkiuutiset

KHSHP etsii tämän vuoden Potilas ensin -palkittavia

Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirissä on kehitetty Potilas ensin -toimintakulttuuria jo useiden vuosien ajan. Viime vuonna sairaanhoitopiirissä aloitettiin käytäntö, että sairaaloiden asiakkaat voivat äänestää parhaiten potilaan näkökulman vuoden aikana huomioineita ammattilaisia tai yksiköitä.

– Terveydenhuoltoalalle ja erikoissairaanhoitoon hakeudutaan töihin usein kutsumuksesta, halusta auttaa ihmisiä. Laadukas hoito tulee aina ensin, mutta kokemus hyvästä tai jopa sykähdyttävästä palvelusta ei ole millään tavalla pois vaikuttavasta hoidosta, vaan päinvastoin. Asiakkailta saatavalla palautteella on suuri merkitys myös henkilöstön motivaation kannalta, KHSHP:n hallintoylihoitaja Kirsi Leino kuvailee.

 

Kuluneen vuoden asiakaspalvelussa onnistuneita voi äänestää 4. helmikuuta 2018 asti joko lähettämällä esityksensä sähköpostitse osoitteeseen kirjaamo@khshp.fi (otsikkoon maininta ”Potilas ensin”), Kanta-Hämeen keskussairaalan virallisilla Facebook-sivuilla (www.facebook.com/khshp/) tai paperilomakkeella keskussairaalan ja Riihimäen sairaalan vastaanotossa.

– Toivomme myös lyhyitä perusteluja tai kuvausta erityisen positiivisesta palvelukokemuksesta! Näitä kertomuksia voimme käyttää henkilöstön koulutuksessa ja palveluiden kehittämisessä edelleen. Kuluvana vuonna aiomme panostaa yhä vahvemmin asiakaskokemukseen, ja paraikaa on käynnissä myös asiakaspalvelun erityisasiantuntijan rekrytointi, Leino kertoo.

Äänestäneiden kesken arvotaan näppäriä bluetooth-kaiuttimia sekä lämpimiä villasukkia sairaanhoitopiirin väreissä. Parasta palautetta asiakkailta saaneet henkilöt ja yksiköt palkitaan ja julkistetaan 20. helmikuuta.

Lisää kommentti

Kirjoita kommenttisi

Fingerpori

comic

Uusin Kaupunkiuutiset