Kaupunkiuutiset

Mielipide: Nordea on asiakkaitaan varten

Nordean paikallisjohtaja pahoittee epäonnistunutta asiakaskokemusta. Kuva: AP Saejanto, arkisto

Nimimerkki ”Mitä tästä pitäisi ajatella?” kirjoitti Hämeenlinnan kaupunkiuutisissa (HKu 11.2.) kokemuksestaan ASP-tilin avaamiseen liittyen Hämeenlinnan Nordeassa.

Pahoittelen kirjoittajan epäonnistunutta asiakaskokemusta. On selvää, että olemme epäonnistuneet palvelun laadussa, kun asiakas on joutunut odottamaan pitkään ja tuntee tulleensa pompotelluksi.

Asiakaspalvelun laatu on meille keskeinen asia, jota haluamme jatkuvasti kehittää. Pankkiasiointi on murroksessa ja asiakkaiden käyttäytyminen muuttuu. Yhä harvempi asiakas enää haluaa asioida konttorissa. Kasvava määrä asiakkaita asioi mielellään puhelimitse tai digitaalisia kanavia käyttäen.

Ainoana pankkina Suomessa Nordea palveleekin etäpalveluissa asiakkaitaan vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri. Puhelinpalvelumme kautta onnistuu jo yhä useamman päivittäisen pankkiasian hoitaminen kun asiakas tunnistautuu palveluun pankkitunnuksillaan.

Myös ASP-tilin voi avata tunnistautunut asiakas puhelinasiakaspalvelun kautta. Keskitämme toimeksiannot ja lähetämme asiakkaalle sopimuspaperit, jotta niiden valmisteluun liittyvä manuaalinen työ ei vie asiakkaan aikaa.

Nordea 24/7 -puhelinpalvelusta saa kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä myös neuvoja ja tukea, tarvittaessa asiakas ohjataan konttoriin.

Hanna Mero

toimipaikanjohtaja, Nordea Hämeenlinna

Lue lisää: Mielipide: pankit eivät ole asiakkaita varten

Lisää kommentti

Kirjoita kommenttisi

Uusin Kaupunkiuutiset

26.9.2020

Fingerpori

comic

Päivän Hämeen Sanomat

27.9.2020