fbpx
Kaupunkiuutiset

Nyt soitetaan asiakkaalle

Kanta-Hämeen keskussairaala panostaa asiakaspalvelun laatuun ottamalla käyttöön uuden takaisinsoittopalvelun. Palvelun avulla asiakkaat saavat varman yhteyden sairaalan henkilökuntaan, eikä heidän tarvitse odottaa ruuhkaisina puhelinaikoina linjalla. Puhelinjärjestelmän pilotointi alkoi tiistaina 27.2. silmäyksikössä, minkä jälkeen sairaanhoitopiiri pyrkii laajentamaan uudet järjestelmät ja käytännöt talon kaikkiin yksiköihin.

KHSHP:n silmäyksikkö on tehnyt ahkeraa ja oma-aloitteista kehitystyötä jo pitkään asiakaspalvelun parantamiseksi, ja se on ollut muun muassa mukana tutustumassa Tampereen yliopistosairaalan silmäkeskuksen vastaaviin takaisinsoittopalvelukäytäntöihin.

– Mahdollisuus saada yhteyttä henkilökuntaan on asiakkaille erittäin tärkeää. Nyt käyttöön otettava uudistus luo asiakkaalle sujuvan väylän asioida ja varmistaa yhteydenoton samana päivänä, kertoo silmäyksikön osastonhoitaja Heli Ylitalo.

Uudessa maakunnallisesti kilpailutetussa TeleQ-järjestelmässä puhelinnumero tallentuu järjestelmään ja asiakkaalle soitetaan takaisin saman työpäivän aikana. Asiakasta tavoitellaan kaksi kertaa, ja jos hän ei vastaa, hänelle lähetetään tekstiviesti. Asiakas voi myös kiireellisissä asioissa jäädä odottamaan vastausta linjalle. Jatkossa siis asiakas ei enää tavoittele henkilökuntaa, vaan henkilökunta tavoittelee asiakasta.

Silmäyksikön potilaat soittavat silmäyksikön numeroon 03 629 2890, josta hoitaja ottaa yhteyttä samana päivänä kello 15.30 mennessä. Kiireelliset potilaat voivat halutessaan jäädä odottamaan linjalle.

Lisää kommentti

Kirjoita kommenttisi

Fingerpori

comic

Uusin Kaupunkiuutiset