Valmentajahaastattelut HPK:n matseista

Mistähän mahtaa olla kuunneltavissa? Olen ymmärtänyt, että Radio City olisi oikea kanava, mutta, mutta. Tänäänkin 9.12.2017 ottelun jälkeen tuli vain musiikkia ja jonkun ajan kuluttua ilmeisesti mainoksia ja musiikkia päällekkäin. Minkähänlaisia radioamatöörejä siellä on, kun eivät saa haastatteluja ajettua eetteriin. Joku peli sitten yrittivät selvästi yhdistää, mutta musa vei aina voiton. Ei ne koskaan ole kyllä teknisesti olleet hääppöisiä, edes Jannen aikoihin. Ei luulis olevan nykyaikana vaikeaa; ihminenkin on käynyt kuussa aikoja sitten ja sieltäkin saatiin viestit kuulumaan.

Vain kirjautunut käyttäjä voi kommentoida uutisia.
Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, ole ystävällinen ja ota yhteys tilaajapalveluun 03 6151 300.

Olihan tänään taas huippua Radio Cityltä. Rokki soi pitkään ja sitten alkoi sekaan kuulua ilmeisesti Pennasen kommentteja. Lopulta musiikki vaikeni, mutta niin vaikeni Pennanenkin. Sen jälkeen ilmeisesti Sihvosen kysymyksiä, joihin vastaili molemmat valmentajat. Sitten haastattelu loppui ja lähetyksessä ihmeellisiä musiikin tv-lähetyksiä. Luuleekohan ne Cityssä, ettei nykypäivänä kukaan radiota kuuntele, voi toimia miten vaan. Minä ainakin kuuntelen!

Olipa tänään hyvä kirjoitus Sihvosen ja Savolaisen kirjoittelusta..kaikki haukutaan kaiken huippu oli kun mentiin haukkuun tapparan valmentaja ja vaasan sport..kerhosta puhumattakaan olen täysin samaa mieltä kirjoitksen kanssa ehkä päätoimittajan pitäisi puuttua