Kolumnit

Asiakas on aina oikeassa, mutta käytöstavat ensin

Kuva: Pekka Rautiainen
Kuva: Pekka Rautiainen

En ollut edes päässyt työelämän syrjään kiinni, kun koin jo asiakaspalvelijoihin kohdistuvaa paheksuntaa. Olin innoissani yläasteella työelämään tutustumisessa Vanajanlinnalla, kun sain tarjoilla ruokia pöytiin ravintolassa. Jännittyneenä kokosin lautaset käsivarsille ja lähdin vaappumaan kohti ravintolasalia. Onnistuin kuin onnistuinkin saamaan annokset asiakkaiden eteen ja keräsin käytetyt astiat kohteliaasti pois. Nappasin myös erään asiakkaan käytetyn lautasliinan mukaani. Yhtäkkiä…

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Hämeen Sanomien jutut.

Menot