Kolumnit

Asiakaspalvelurobotti laukaisi lähes alkukantaisen raivon ja sai ymmärtämään, millaisiin vaikeuksiin ikäihmiset ovat koronan takia joutuneet

Kuva: Pekka Rautiainen
Kuva: Pekka Rautiainen

Meinasin toissaviikolla menettää hetkellisesti järkeni. Televisio- ja tietoliikenneyhteydet katkesivat ja piti tehdä vikailmoitus Telialle. Eipä tässä hätiä, tuumin ja näpyttelin asiakaspalvelun numeron. Sieltä ei vastannutkaan ihminen, vaan nauhoite, joka kertoi mitä numeroa pitää näppäillä laskutus- ynnä muissa asioissa. Valitsin numeron ja jäin odottamaan ihmistä, jolle saisin kertoa huoleni. Ihmisen sijaan sainkin asiakaspalvelijarobotin, jonka kysymyksiä en…

Haluatko lukea koko jutun ja Hämeen Sanomien kaiken muun sisällön?

Tutustu digiin 1 eurolla

Samalla tilauksella pääset lukemaan Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset sekä mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu.

Olen jo tilaaja

Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään. Pääset lukemaan artikkelin loppuun.