fbpx
Kolumnit

Asiakaspalvelurobotti laukaisi lähes alkukantaisen raivon ja sai ymmärtämään, millaisiin vaikeuksiin ikäihmiset ovat koronan takia joutuneet

Kuva: Pekka Rautiainen
Kuva: Pekka Rautiainen

Meinasin toissaviikolla menettää hetkellisesti järkeni. Televisio- ja tietoliikenneyhteydet katkesivat ja piti tehdä vikailmoitus Telialle. Eipä tässä hätiä, tuumin ja näpyttelin asiakaspalvelun numeron. Sieltä ei vastannutkaan ihminen, vaan nauhoite, joka kertoi mitä numeroa pitää näppäillä laskutus- ynnä muissa asioissa. Valitsin numeron ja jäin odottamaan ihmistä, jolle saisin kertoa huoleni. Ihmisen sijaan sainkin asiakaspalvelijarobotin, jonka kysymyksiä en...

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Hämeen Sanomien jutut.

Menot