Digimainonta

Digimainonta

Tavoita asiakkaasi paikallisten verkkomedioiden avulla

Uutismedioissamme toteutetulla digimainonnalla tavoitat ostovoimaiset kuluttajat luotettavassa mediaympäristössä. Digimainonnan ylivoimaiset hyödyt ovat mainonnan kohdentaminen sekä analytiikan kerääminen – saat tiedon kuinka monta kertaa mainoksesi on näkynyt ja kuinka monta kertaa sitä on klikattu! Digimainonta mahdollistaa myös monipuoliset mainosaineistot aina still- ja videokuvasta vuorovaikutteisiin mainoksiin.

Digimainonta on toimiva mainosmuoto itsenään, mutta parhaimman tuloksen saat, kun yhdistät verkon mahdollisuudet ja printin uskolliset lukijat.

Digimainonta

Tavoita asiakkaasi paikallisten verkkomedioiden avulla

Uutismedioissamme toteutetulla digimainonnalla tavoitat ostovoimaiset kuluttajat luotettavassa mediaympäristössä. Digimainonnan ylivoimaiset hyödyt ovat mainonnan kohdentaminen sekä analytiikan kerääminen – saat tiedon kuinka monta kertaa mainoksesi on näkynyt ja kuinka monta kertaa sitä on klikattu! Digimainonta mahdollistaa myös monipuoliset mainosaineistot aina still- ja videokuvasta vuorovaikutteisiin mainoksiin.

Digimainonta on toimiva mainosmuoto itsenään, mutta parhaimman tuloksen saat, kun yhdistät verkon mahdollisuudet ja printin uskolliset lukijat.

Analytiikka

Analytiikan ansiosta saa tarkan tiedon siitä, kuinka monta kertaa mainoksesi on näkynyt.

Kohdennus

Kohdentamisen avulla voit määrittää mm. millä alueella mainoksesi näkyy.

577 000

mainosnäyttöä viikossa medioissamme.

Digimainonnan muodot

Display-mainonnassa, tai tutummin bannerimainonnassa, mainokset näkyvät kaikilla laitteilla verkossa, oli kyseessä sitten tietokone, tabletti tai puhelin. Display-mainonnan avulla yrityksesi tavoittaa lehtiemme verkkosivuilla ja sovelluksissa myös ne kuluttajat, jotka eivät lue printtimediaa. Lehtiemme verkkosivujen sisältö päivittyy lähes ympäri vuorokauden, joten display-mainonta on tehokasta kellonajasta riippumatta. Järkevintä on yhdistää display-mainonta printtimainontaan ja yrityksen muihin markkinointitoimenpiteisiin. Ota yhteyttä myyjiimme ja mietitään yhdessä yrityksellesi järkevin toteuttamistapa.

Display-mainontaa myydään mainosnäyttöjen paketteina. Sovittu mainosnäyttömäärä jaetaan mainostajan haluamalle kampanja-ajalle. Tutustu hinnastoon >

Välisivumainos on suosittu mainosmuoto. Välisivumainos on koko sivun kokoinen mainos, joka näkyy näköislehteä käytettäessä puhelimella tai tabletissa. Mainos voi sisältää still-kuvan lisäksi myös rich media -muotoja, kuten kuvakaruselleja tai videomainontaa.

Välisivumainonnalla mainostaja voi jatkaa kampanjaansa julkaisemalla mainoksen ensin paperilehdessä ja seuraavina päivinä välisivuna näköislehdessä. Kysy tarjous välisivumainonnasta myynnistämme.

Sisältömarkkinointi eli natiivimainonta on kaupallista sisältöä osana mediaympäristöä. Natiivimainos toimii artikkelina, jonka kautta kerrot kuluttajille tarkemmin yrityksesi palveluista, tuotteista, henkilökunnasta, erityisosaamisesta tai yhteiskuntavastuusta. Artikkelin sisällön voit tuottaa itse tai voit myös halutessasi hyödyntää sisällöntuottajamme ammattitaitoa.

Järkevin tapa hyödyntää sisältömarkkinointia on yhdistää printin uskolliset lukijat ja verkon mahdollisuudet.

Lue lisää sisältömarkkinoinnista >