Printtimainonta

Tavoita asiakkaasi Kanta-Hämeen luetuimmilla sanoma- ja kaupunkilehdillä

Printti- eli lehtimainonnan avulla tavoitat Kanta-Hämeen alueelta yli 80% ostovoimaisista kuluttajista. Kuluttajat kokevat lehtimainonnan mieluisimpana mainonnan muotona ja sanomalehtiä pidetään luotettavina tiedonlähteinä. KMT:n tutkimuksen (2018) mukaan 91% suomalaisista lukee viikoittain sanoma- tai aikakauslehteä jollakin välineellä. Välineistä suosituin on ylivoimaisesti perinteinen painettu lehti, jota lukee 75% suomalaisista joka viikko.

Printtimainonta

Tavoita asiakkaasi Kanta-Hämeen luetuimmilla sanoma- ja kaupunkilehdillä

Printti- eli lehtimainonnan avulla tavoitat Kanta-Hämeen alueelta yli 80% ostovoimaisista kuluttajista. Kuluttajat kokevat lehtimainonnan mieluisimpana mainonnan muotona ja sanomalehtiä pidetään luotettavina tiedonlähteinä. KMT:n tutkimuksen (2018) mukaan 91% suomalaisista lukee viikoittain sanoma- tai aikakauslehteä jollakin välineellä. Välineistä suosituin on ylivoimaisesti perinteinen painettu lehti, jota lukee 75% suomalaisista joka viikko.

Sitoutuneet lukijat

Lukijamme ovat hyvin sitoutuneita ja lukevat lehden sisällöt tarkkaan

Mieluisa tapa mainostaa

Kuluttajat kokevat lehtimainonnan mieluisimpana mainonnanmuotona

Printtimainonnan muodot

Sanoma- tai kaupunkilehden välissä julkaisusi erottuu muusta mainosmateriaalista ja on sinulle sopivana päivänä yleisösi luettavana – heti aamusta. Varhaisjakelumme pystyy ammattijakajiensa toimesta jakamaan julkaisusi n. 88 000 kotitalouteen Kanta-Hämeessä. Varhaisjakelussa voit myös kohdentaa jakelun haluamillesi alueille. Varhaisjakelussa julkaisun teho on suurempi kuin muissa jakeluissa, koska samalla kertaa jaettavia mainostuotteita on vähemmän.

Kysy lisää liitteistä mediamyyjiltämme >

Sisältömarkkinointi eli natiivimainonta on kaupallista sisältöä osana mediaympäristöä. Natiivimainos toimii artikkelina, jonka kautta kerrot kuluttajille tarkemmin yrityksesi palveluista, tuotteista, henkilökunnasta, erityisosaamisesta tai vaikkapa yhteiskuntavastuusta. Artikkelin sisällön voit tuottaa itse tai voit myös halutessasi hyödyntää sisällöntuottajamme ammattitaitoa.

Järkevin tapa hyödyntää sisältömarkkinointia on yhdistää printin uskolliset lukijat ja verkon mahdollisuudet.

Lue lisää sisältömarkkinoinnista >

Sanoma- tai kaupunkilehden välissä julkaisusi erottuu muusta mainosmateriaalista ja on sinulle sopivana päivänä yleisösi luettavana – heti aamusta. Varhaisjakelumme pystyy ammattijakajiensa toimesta jakamaan julkaisusi n. 88 000 kotitalouteen Kanta-Hämeessä. Varhaisjakelussa voit myös kohdentaa jakelun haluamillesi alueille. Varhaisjakelussa julkaisun teho on suurempi kuin muissa jakeluissa, koska samalla kertaa jaettavia mainostuotteita on vähemmän.

Kysy lisää liitteistä mediamyyjiltämme!

Hämeen Sanomien etusivu on Terhin mielestä tehokkain

Yli kolmekymmentä vuotta kiinteistövälitysalalla toiminut yrittäjä Terhi Kallio tietää mikä toimii.

”Minun kannaltani lehti-ilmoittelussa tärkeää on erilaisuus, persoonallisuus ja erottuminen muista toimijoista, jotka jättävät markkinoinnin vain netin varaan.

Maakunnan päälehti on oikea tapa korostaa meille myyntiin tulevien kohteiden ominaisuuksia ja on meiltä hyvää palvelua sekä myyjille että ostajille. Hyvään palveluun nimenomaan mieheni Jarin kanssa kiinteistövälitysasioissa panostamme.

Vaikka asunto ei ole heräteostos, niin viikonloppuaamuna aamukahveen kanssa luettu asia saattaa painua tajuntaan.”

Terhi Kallio, LKV, LVV, KJK, VuT, Terhi K LKV

Valiomies on mainostanut Hämeen Sanomissa jo kuuden vuosikymmenen ajan

Jokainen mies tietää, mihin osoitteeseen suunnata, kun tarvitaan hyvin istuva, laadukkaasti valmistettu ja kestävä puku.

Valiomies on vaatettanut herrasmiehet Hämeenlinnassa jo yli 60 vuoden ajan. Alusta asti perheyritys on tehnyt yhteistyötä Hämeen Sanomien kanssa lehtimainosten muodossa. Valiomiehen toisen polven kauppias Katri Selin-Nurmi kertoo, miksi yhteistyö on jatkunut katkeamattomana.
– Lehtimainoksemme luetaan tarkkaan. Meillä on siitä vuosikymmenten kokemus. Kaikenikäiset asiakkaat löytävät mainoksemme lehdestä.

Kauppiaan mukaan mainos aamun lehdessä tuo samana päivänä asiakkaat liikkeeseen, joten se maksaa itsensä takaisin.
– Ei meillä yksinkertaisesti ole varaa jättää mainostamatta paikallisessa sanomalehdessä. Se olisi yksinkertaisesti tyhmää.

Katri Selin-Nurmen mukaan mainostaminen lehdessä on nykyaikana yhä perustellumpaa, sillä verkossa hyvätkin mainokset hukkuvat informaation tulvaan.