Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Tavoita asiakkaasi Kanta-Hämeen luetuimmilla
sanoma- ja kaupunkilehdillä

Sisältömarkkinointi eli natiivimainonta on kaupallista sisältöä osana mediaympäristöä. Luotettava mediaympäristö lisää myös kaupallisen sisällön luotettavuutta. Natiivimainonnalla tuot oman sisältösi osaksi mielenkiintoista mediaympäristöämme lukijoidemme saavutettavaksi.

Natiivimainonnan tarkoituksena on ylläpitää ja luoda asiakassuhteita sekä parantaa yrityksen tunnettuutta. Hyvä natiivimainonta luo tarpeita ja edesauttaa yrityksen tavoitteiden toteutumista ja tuloksellista toimintaa.

Natiivimainonta toteutetaan kaksiosaisena. Mainos näkyy verkkopalveluidemme etusivulla uutisvirran keskellä mainoksena, joka muistuttaa uutisartikkelia. Sitä klikkaamalla pääsee asiakkaan oman artikkelin pariin. Artikkelien kautta kerrot kuluttajille tarkemmin yrityksesi palveluista, tuotteista, henkilökunnasta, erityisosaamisesta tai vaikkapa yhteiskuntavastuusta. Artikkelin sisällön voit tuottaa itse tai voit myös halutessasi hyödyntää sisällöntuottajamme ammattitaitoa.

Sisältömarkkinointi

Tavoita asiakkaasi Kanta-Hämeen luetuimmilla sanoma- ja kaupunkilehdillä

Sisältömarkkinointi eli natiivimainonta on kaupallista sisältöä osana mediaympäristöä. Luotettava mediaympäristö lisää myös kaupallisen sisällön luotettavuutta. Natiivimainonnalla tuot oman sisältösi osaksi mielenkiintoista mediaympäristöämme lukijoidemme saavutettavaksi.

Natiivimainonnan tarkoituksena on ylläpitää ja luoda asiakassuhteita sekä parantaa yrityksen tunnettuutta. Hyvä natiivimainonta luo tarpeita ja edesauttaa yrityksen tavoitteiden toteutumista ja tuloksellista toimintaa.

Natiivimainonta toteutetaan kaksiosaisena. Mainos näkyy verkkopalveluidemme etusivulla uutisvirran keskellä mainoksena, joka muistuttaa uutisartikkelia. Sitä klikkaamalla pääsee asiakkaan oman artikkelin pariin. Artikkelien kautta kerrot kuluttajille tarkemmin yrityksesi palveluista, tuotteista, henkilökunnasta, erityisosaamisesta tai vaikkapa yhteiskuntavastuusta. Artikkelin sisällön voit tuottaa itse tai voit myös halutessasi hyödyntää sisällöntuottajamme ammattitaitoa.

Mitä natiivimainos sisältää?

Verkossa

  • Etusivun natiivimainos ja erillinen mainostajan artikkeli hameensanomat.fi -verkkopalvelussa
  • Natiivimainos on näkyvissä hameensanomat.fi-verkkopalvelun etusivulla viikon ajan, artikkelisivulla toistaiseksi
  • Näkyvyys kaikilla laitteilla
  • Mahdollisuus ostaa sisällöntuotanto kauttamme (aineiston vapaat käyttöoikeudet)

Lehdessä

Koko sivun tai puolen sivun advertoriaali Hämeen Sanomissa haluamanasi päivänä

”Lipunmyynnin käyrä lähtee usein nousuun silloin, kun mainosartikkeli julkaistaan lehdessä”

Hämeenlinnan Verkatehdas on tehnyt Hämeen Sanomien kanssa pitkään yhteistyötä sisältömarkkinoinnin saralla.

Verkatehtaan tulevista konserteista on tehty kaupallista sisältöä sisältäviä artikkeleita sekä painettuun lehteen että Hämeen Sanomien verkkosivulle.

– Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, miten nämä mainosartikkelit ovat tavoittaneet asiakkaamme. Hämeen Sanomat on täysin ylivoimainen media tällä alueella, joten on meille hyvin luontevaa tehdä yhteistyötä lehden kanssa, summaa Verkatehtaan toimitusjohtaja Janne Auvinen.

Janne Auvinen kertoo, että mainosartikkelit vaikuttavat suoraan kassavirtaan.

– Lipunmyynnin käyrä lähtee usein nousuun silloin, kun mainosartikkeli julkaistaan lehdessä.

Yhteistyö Hämeen Sanomien kanssa on tuonut Verkatehtaankonsertteihin uutta yleisöä. Hämeen Sanomat järjestää Verkatehtaan kanssa yhteistyönä myös konsertteja, joihin lehden kestotilaajat voivat ostaa edullisesti pääsylippuja.

– Varmasti näihin yhteiskonsertteihin on tullut myös ensikertalaisia, jotka eivät ole aiemmin käyneet Verkatehtaan tapahtumissa.