Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Kuljettaja käyttäytyi sopimattomasti

Pahoittelen ja pyydän anteeksi kuljettajan asiatonta ja hyökkäävää käytöstä linja-autossa perjantai-iltana 27.1.2006. Keskustelimme kuljettajan kanssa asiasta ja hän myönsi tapahtuneen, eikä osannut selittää käytöstään. Kuljettajaa oli huomautettu toistuvasti sopimattomasta asiakaspalvelusta. Hän ei enää ole yhtiömme palveluksessa. Toivottavasti uskallatte bussin kyytiin jatkossakin, huonosta kokemuksesta huolimatta. Niko Häkkinen toimitusjohtaja Hämeen Linja Oy

Pahoittelen ja pyydän anteeksi kuljettajan asiatonta ja hyökkäävää käytöstä linja-autossa perjantai-iltana 27.1.2006. Keskustelimme kuljettajan kanssa asiasta ja hän myönsi tapahtuneen, eikä osannut selittää käytöstään. Kuljettajaa oli huomautettu toistuvasti sopimattomasta asiakaspalvelusta. Hän ei enää ole yhtiömme palveluksessa.

Toivottavasti uskallatte bussin kyytiin jatkossakin, huonosta kokemuksesta huolimatta.

Niko Häkkinen

toimitusjohtaja

Hämeen Linja Oy