Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Väitöstutkimus: Yritysten Facebookissa jakama informaatio vaikuttaa sijoittajiin

Siikanen havaitsi, että Facebook-sisällöllä on vaikutusta etenkin niihin yksityissijoittajiin, jotka käyvät kauppaa harvakseltaan.

Yrityksen Facebookissa julkaisema informaatio vaikuttaa yksityissijoittajien käyttäytymiseen, selviää diplomi-insinööri Milla Siikasen väitöstyöstä.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Hämeen Sanomien sisällöt.

Tilaa 6 kk 4,90 €/kk Tilaa 2 kk 14 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Hameensanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi