Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Ruotsalaisyhtiö markkinoi näyttävästi "maitoon liittyviä uskomuksia" vastaan – Hämeenlinnan meijerin johtaja muistuttaa, etteivät maidon terveysfaktat ole hävinneet mihinkään

Viestintä on aika aggressiivista, ja mielestäni myös tietyllä tavalla epäoikeudenmukaista, Hämeenlinnan osuusmeijerin toimitusjohtaja Risto Koski toteaa.

Kauratuotteita valmistava Oatly on aloittanut laajan kampanjan, jonka kerrotaan ottavan “maitoon liittyvät uskomukset kriittiseen tarkasteluun.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Hämeen Sanomien sisällöt.

Tilaa 6 kk 5,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Hameensanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi