Teema

Auto kestää ja kiiltää ilman vahausta, kun pintaan sipaisee suojakäsittelyn – Hinnoissa isot erot, näin ammattilainen vastaa

Autoa ei tarvitse vahata vuosikausiin, jos pintaan sivelee pitkäkestoisen suojakäsittelyn. Parhaan hyödyn satasia maksavasta käsittelystä saa aivan uuteen autoon, mutta käytetyllekään autolle se ei ole liian myöhäistä.
1. Pintakäsittely alkaa auton perusteellisesta ulkopesusta. Mitä vanhempi, likaisempi ja maalipinnaltaan kuluneempi auto on, sitä huolellisemmin se on puhdistettava ja sitä enemmän työtä maalipinnan suojakäsittely esitöineen vaatii. Kuva: Kari Pitkänen
1. Pintakäsittely alkaa auton perusteellisesta ulkopesusta. Mitä vanhempi, likaisempi ja maalipinnaltaan kuluneempi auto on, sitä huolellisemmin se on puhdistettava ja sitä enemmän työtä maalipinnan suojakäsittely esitöineen vaatii. Kuva: Kari Pitkänen

Suomen oloissa auton maalipinta joutuu harvinaisen koville. Sitä rasittavat vuorollaan pöly, kura, pakkanen, tiesuolaroiskeet, irronneet nastat ja kivet sekä nyt kesällä paahtava aurinko. Maalipinnan kestoa ja kiiltoa voi parantaa erilaisilla...

Autoa ei tarvitse vahata vuosikausiin, jos pintaan sivelee pitkäkestoisen suojakäsittelyn. Parhaan hyödyn satasia maksavasta käsittelystä saa aivan uuteen autoon, mutta käytetyllekään autolle se ei ole liian myöhäistä.

Haluatko lukea tämän jutun?

Samalla tilauksella saat käyttöösi Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset, asiaa ja viihdettä kotimaasta ja maailmalta.

Tilaa 4kk digiä 39 eurolla

Oletko jo tilaaja?

Kirjaudu sisään

Päivän lehti

5.8.2020