Teema

Selkä ja etureisi jumittuvat, kun takalisto uinuu – Lue viisi konstia heikon pakaran herättelyyn

Kärsiikö sinunkin pyllysi gluteal amnesiasta? Liika istuminen ja väärä kävelytekniikka altistavat nukkuvan pakaran syndroomalle. Lähes joka toisella selkäongelmaisella yhtenä syynä on pakaralihasten heikkous. Lue vinkit, miten pakara herätetään.

https://ljsp.lwcdn.com/api/video/embed.jsp?id=bbcc99df-8639-4ced-85d2-ed6b7e9af7de&pi=69eabfcb-6ee8-45bf-a6a2-7d7948214039 Gluteal amnesia eli laiskan tai nukkuvan pakaran syndrooma muhii yllättävän monen suomalaisen takalistossa, vaikka virallisesta tautiluokituksesta sitä ei löydykään. Liikuntalääketieteen erikoislääkäri Joni Keisala kertoo, että lähes joka toisella hänen...

Kärsiikö sinunkin pyllysi gluteal amnesiasta? Liika istuminen ja väärä kävelytekniikka altistavat nukkuvan pakaran syndroomalle. Lähes joka toisella selkäongelmaisella yhtenä syynä on pakaralihasten heikkous. Lue vinkit, miten pakara herätetään.

Haluatko lukea tämän jutun?

Samalla tilauksella saat käyttöösi Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset, asiaa ja viihdettä kotimaasta ja maailmalta.

Tilaa 3kk digiä 30 eurolla

Oletko jo tilaaja?

Kirjaudu sisään