Teema

Koskenkorva on perjantaipullo, Napue puhuttelee hifistelijöitä – Professori Saila Saraniemi nostaa esiin onnistuneita suomalaisbrändejä, joista paras on joulupukki

Suomen ainoa brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaisi nähdä muidenkin suomalaisten tuotemerkkien menestyvän kansainvälisillä markkinoilla. Pyysimme Saraniemeä arvioimaan tunnettuja suomalaisia brändejä, ja tällaisina hän ne näki.
Brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaa riisua turhat myytit brändien ympäriltä. Suomalaisbrändien kansainvälinen menestyminen olisi tärkeää niin kansantaloudelle kuin suomalaisten itsetunnolle. Kuva: Pekka Peura

Suomen ainoa brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaisi nähdä muidenkin suomalaisten tuotemerkkien menestyvän kansainvälisillä markkinoilla. Pyysimme Saraniemeä arvioimaan tunnettuja suomalaisia brändejä, ja tällaisina hän ne näki.

Haluatko lukea koko jutun ja Hämeen Sanomien kaiken muun sisällön?

Tutustu digiin 1 eurolla

Samalla tilauksella pääset lukemaan Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset sekä mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu.

Olen jo tilaaja

Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään. Pääset lukemaan artikkelin loppuun.