fbpx
Teema

Napue puhuttelee hifistelijöitä, Koskenkorva on perjantaipullo – Professori Saila Saraniemi nostaa esiin onnistuneita suomalaisbrändejä, joista paras on joulupukki

Suomen ainoa brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaisi nähdä muidenkin suomalaisten tuotemerkkien menestyvän kansainvälisillä markkinoilla. Pyysimme Saraniemeä arvioimaan tunnettuja suomalaisia brändejä, ja tällaisina hän ne näki. Juttu on julkaistu ensimmäisen kerran 26.12.2020.
Brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaa riisua turhat myytit brändien ympäriltä. Suomalaisbrändien kansainvälinen menestyminen olisi tärkeää niin kansantaloudelle kuin suomalaisten itsetunnolle. Kuva: Pekka Peura

Suomen ainoa brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaisi nähdä muidenkin suomalaisten tuotemerkkien menestyvän kansainvälisillä markkinoilla. Pyysimme Saraniemeä arvioimaan tunnettuja suomalaisia brändejä, ja tällaisina hän ne näki. Juttu on julkaistu ensimmäisen kerran 26.12.2020.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Hämeen Sanomien jutut.

Menot