fbpx
Teema

Täällä Pohjantähden alla keskiössä on sähköauton käyttäjä – Polestar 2 on tehty ulkoisesti varman päälle, mutta sisältä löytyy selkeä käyttöjärjestelmä

Auto- ja liikennetoimittaja Kari Pitkänen koeajoi Volvon Polestarin. Hän arvioi, että siinä on todennäköisesti ergonomisin käyttöjärjestelmä, joka sähköautoihin on toistaiseksi toteutettu. Auto näyttää ilmiselvästi keskikokoiselta Volvolta.
Koeajolla Polestar 2 ilmoitti toimintamatkaksi täydellä latauksella 430 kilometriä. Noin 130 kilometrin lenkin jälkeen latauksesta oli kulunut tasan kolmasosa, joten matka-arvio osui hyvin kohdalleen alkukevään olosuhteissa. Kuva: Kari Pitkänen

Auto- ja liikennetoimittaja Kari Pitkänen koeajoi Volvon Polestarin. Hän arvioi, että siinä on todennäköisesti ergonomisin käyttöjärjestelmä, joka sähköautoihin on toistaiseksi toteutettu. Auto näyttää ilmiselvästi keskikokoiselta Volvolta.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaamalla pääset lukemaan kaikki Hämeen Sanomien jutut.

Menot