Teema

Tuomo Kärjen Nissan jäätyi kahdesti tielle – Luotto autoon meni, mutta siitä vaikeudet vasta alkoivat

"Auto ei toimi luotettavasti. Huoli on kova", sanoo asiakas. "Viat on korjattu valmistajan ja maahantuojan ohjeiden mukaan", vastaa myyjä. Löytyykö ratkaisu 1200 euron hyvityksestä?
Kun perheen Nissan jäätyi myyjäliikkeen asentamasta viimasuojasta huolimatta uudelleen, Tuomo Kärki alkoi vaatia koko kaupan purkamista tai vaihtoa uuteen autoon. Kuva: Pekka Aho

Se oli jo kolmas Qashqai kahdeksaan vuoteen. Rovaniemeläinen Tuomo Kärki tunsi tehneensä hyvän valinnan, kun perheen Nissan vaihtui taas uudempaan malliin marraskuussa 2017. Ensimmäinen tahra tunteeseen tuli jo tammikuussa 2018....

”Auto ei toimi luotettavasti. Huoli on kova”, sanoo asiakas. ”Viat on korjattu valmistajan ja maahantuojan ohjeiden mukaan”, vastaa myyjä. Löytyykö ratkaisu 1200 euron hyvityksestä?

Haluatko lukea tämän jutun?

Samalla tilauksella saat käyttöösi Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset, asiaa ja viihdettä kotimaasta ja maailmalta.

Tilaa 1kk digiä 1 eurolla

Oletko jo tilaaja?

Kirjaudu sisään

Päivän lehti

21.10.2020

Fingerpori

comic