Teema

Pilateskouluttaja näyttää, millä harjoitteilla voit välttää liukastumisen

https://ljsp.lwcdn.com/api/video/embed.jsp?id=c87bb880-75ec-4d95-8135-654e156655af&pi=69eabfcb-6ee8-45bf-a6a2-7d7948214039   Liukkailla keleillä tasapainosta ja nopeasta reaktiokyvystä on hyötyä. Jo pelkästään kävely epätasaisella alustalla kehittää tasapainoa. - Ehdottomasti metsässä ja poluilla kävely tekee hyvää. Se kehittää nilkkojen lihaksistoa, kertoo...

https://ljsp.lwcdn.com/api/video/embed.jsp?id=c87bb880-75ec-4d95-8135-654e156655af&pi=69eabfcb-6ee8-45bf-a6a2-7d7948214039   Liukkailla keleillä tasapainosta ja nopeasta reaktiokyvystä on hyötyä. Jo pelkästään kävely epätasaisella alustalla kehittää tasapainoa. – Ehdottomasti metsässä ja poluilla kävely tekee hyvää. Se kehittää nilkkojen lihaksistoa, kertoo hämeenlinnalainen fysioterapeutti ja pilateskouluttaja Hanna Kanerva. Jos metsään ei pääse, voi vaikkapa telkkaria katsoa seisoen tyynyn päällä. Tyyny luo epätasaisen pinnan, jonka päällä voi seisoa…

Haluatko lukea tämän jutun?

Samalla tilauksella saat käyttöösi Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset, asiaa ja viihdettä kotimaasta ja maailmalta.

Tilaa 1kk digiä 1 eurolla

Oletko jo tilaaja?

Kirjaudu sisään

Päivän lehti

21.10.2020

Fingerpori

comic