fbpx
Uutiset

Asiakkaat pitävät Hämeen työvoimatoimiston palveluja laadukkaina

Asiakkaat pitävät Kanta- ja Päijät-Hämeen työvoimatoimistojen palveluja laadukkaina.

Valtakunnallisesta asiakaspalautetutkimuksesta selviää, että työnantajat antoivat parasta palautetta toiminnan nopeudesta ja luottamuksellisuudesta, työnhakijat puolestaan neuvonnan ystävällisyydestä.

– Yli 75 prosenttia työnhakija- ja työnantaja-asiakkaista oli saanut täysin hakemaansa palvelua työvoimatoimistosta. Ainoastaan kolme prosenttia katsoi jääneensä ilman tarvitsemaansa palvelua, Hämeen TE-keskuksen erikoissuunnittelija Leena Lietzén tietää.

Palvelujen kokonaislaatua pidettiin Hämeessä kouluarvosanoilla mitattuna hieman parempana kuin koko Suomessa keskimäärin.

Työnhakijoiden mukaan eniten ovat parantuneet sähköiseen asiointiin liittyvät seikat, kuten itsepalvelupäätteiden määrä ja helppokäyttöisyys sekä työpaikkatietojen ajantasaisuus.

Parannettavaa sen sijaan löytyi tukityöllistämistä koskevassa tiedotuksessa sekä henkilökohtaisen asioinnin odotusajoissa. (HäSa)

Menot