Uutiset

Citymarketit aloittavat Facebook-tarjoukset

K-citymarketit käynnistävät maailmalla suositut Facebook Deals -tarjoukset Suomessa torstaina. Asiakas saa Facebook-mobiilisovelluksensa kautta erikoistarjouksia puhelimeensa kirjautumalla sisään kauppaan.

K-citymarket on yksi neljästä palvelun lanseeraajasta Suomessa.

-Panostamme voimakkaasti digitaaliseen markkinointiin ja sen mukanaan tuomiin mahdollisuuksiin palvella asiakkaita entistä paremmin. Facebook Deals on erittäin tehokas tapa tavarataloissamme käyvien asiakkaidemme palkitsemiseen, sanoo K-citymarket Oy:n digimarkkinoinnin yhteyspäällikkö Pia Laaksonen.

Voidakseen käyttää Facebook Deals -palvelua asiakkaalla pitää olla puhelimessaan aktivoituna sijaintipalvelutoiminnallisuus. Käyttäjä hakee oman sijaintinsa Facebookin mobiilisovelluksella, jonka jälkeen hän saa puhelimen näytölle listan ympäröivistä liikkeistä sekä niiden mahdollisista erikoistarjouksista. Asiakas kirjautuu puhelimellaan sisään liikkeeseen halutessaan hyödyntää tarjouksen ja voi näin lunastaa käyttöönsä mobiilikupongin.


Kuponki voimassa kolme tuntia

Facebook ei automaattisesti seuraa tai hae asiakkaan sijaintia, vaan asiakas itse aktivoi joka kerta paikannustoiminnon.

Tarjouksen voi hyödyntää esittämällä kupongin puhelimesta kassalla. Kuponki on voimassa kolme tuntia lunastuksen jälkeen ja yksi asiakas voi käyttää sen vain yhden kerran.

Laaksosen mukaan kyseessä on kahden kuukauden pilotti, jonka aikana tulleiden käyttökokemusten perusteella päätetään palvelun jatkosta.

Samanlainen tarjouspalvelu on ollut jo vuosia Foursquare-yhteisöpalvelulla. Sen kautta voi saada tarjouksia muun muassa Hesburgerin ravintoloista. (HäSa)

Menot