Uutiset

Hämeen Matkailu vahvistaa yhteismarkkinointia

Hämeen Matkailu Oy on ottanut käyttöön uuden toimintamallin, jossa elinkeinoelämä pyritään saamaan aikaisempaa laajemmin mukaan maakunnan yhteismarkkinointiin.

Toimitusjohtaja Raija Forsman puhuu ns. tilaaja-tuottaja -toimintamallista.

– Vuoden alussa käyttöön otettu yhteismarkkinointi- ja myyntimalli tarjoaa maakunnan matkailuyrityksille asiantuntevan ja edullisen ratkaisun yritys-, ryhmä- ja kuluttajamarkkinointiin sekä myyntiin. Tarjolla on kolme palvelukokonaisuutta, joista yritykset voivat valita itselleen parhaiten sopivan. Palvelukokonaisuuden sisältö räätälöidään aina kunkin yrityksen tarpeista lähtien.

Forsmanin mukaan uusi toimintamalli on otettu yrityksissä hyvin vastaan. Matkailun yhteismarkkinoinnissa on mukana jo lähes 40 yritystä.

Yhteismarkkinointia ja myyntiä vahvistamaan Hämeen Matkailu on palkannut myyntijohtajaksi Erja Koivulan, jolla on vankka kokemus kotimaan matkailusta sekä kansainvälisestä myynnistä.

Matkailun uusi markkinoinnin toimintamalli on osa Hämeen maakunnallista markkinointiprojektia vuosille 2010-2012. Maakunnallisesta yhteismarkkinoinnista vastaa jatkossa Häme-markkinointi, mikä on Hämeen Matkailu Oy:n aputoiminimi. (HäSa)

Päivän lehti

20.1.2020