Uutiset

Hattula uusii visuaalista ilmettään

Hattulan kunta uusii parhaillaan ilmettään eli ”visuaalista identiteettiään”. Työ on osa kunnan uutta markkinointiviestinnän strategiaa, joka on laadittu talven aikana.

Kunta ottaa käyttöön uuden tunnuslauseen ja logon, jotka julkistetaan Hattula-päivien yhteydessä kesäkuussa. Uudistuksen ansioista aiemmin yleisessä käytössä ollutta kunnan vaakunaa käytetään ainoastaan virallisissa yhteyksissä.

Jo nyt esimerkiksi kunnan verkkosivuilla on vaakunan sijaan käytössä ”Hattula – lähellä kaikki” -tunnus. Uudeksi sloganiksi on valittu ”Hattula – elämää varten”.

Markkinointistrategian pohjana on käytetty asukas- ja muuttajatyytyväisyystutkimuksia, kunnan kehittämisohjelmaa vuoteen 2015 sekä kunnan johtoryhmän haastatteluja.

Päivän lehti

30.5.2020