Uutiset

Hyvää palvelua on yhä

Palvelualan laajetessa ja erilaisten asiakaspalvelupisteiden lisääntyessä kuulee valitettavan usein, että asiakkaiden saama palvelu huononee. Myöskään niitä ammattitaitoisia asiakaspalvelijoita ei aina satu vastaan. Itsekin olen sen kokenut.

Lauantaiaamuna noin yhdeksän aikaan oli kuitenkin toisin. Hämeenlinnan Paasikiventien Teboililla vuorossa ollut nuorimies osoitti mitä palvelu tarkoittaa ja palautti taas osaltaan uskoa siihen, että kaikki ei vielä ole menetetty.

Vaikka hän joutuikin juoksemaan edestakaisin kassapalvelun ja pihan välillä, auton ajovalopolttimoiden hankalahko vaihto sujui nuorelta mieheltä joutuisasti ja reippaasti!

Samaan syssyyn kerrottiin myös meneillään olleesta ajovalopolttimotarjouksesta asiakkaalle.

Toivottavasti kyseinen työnantaja myös huomioi palveluksessaan olevan työntekijän ammattitaidon ja asiakaspalveluosaamisen!

Hämeenlinnalainen 2005