Uutiset

Tax-freen hiipuminen lentokentillä ja laivoilla näkyy kotimaan kaupoissa – pimeän syksyn menekkituotteissa on yllätyshittejäkin

Esimerkiksi Alkon myynti kasvoi lokakuussa 20,7 prosenttia. Yhden tuoteryhmän menekki nousi yli 50 prosenttia.
Koska lentokenttäostokset ja muut matkatuliaiset ovat vähissä, hajuvesiä ostetaan entistä enemmän kotimaan tavarataloista. Kristiina Räisänen järjesteli hyllyjä Helsingin Sokoksen kosmetiikkaosastolla. Kuva: Arttu Laitala

Esimerkiksi Alkon myynti kasvoi lokakuussa 20,7 prosenttia. Yhden tuoteryhmän menekki nousi yli 50 prosenttia.

Haluatko lukea koko jutun ja Hämeen Sanomien kaiken muun sisällön?

Tutustu digiin 1 eurolla

Samalla tilauksella pääset lukemaan Kanta-Hämeen kiinnostavimmat uutiset sekä mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu.

Olen jo tilaaja

Jos olet jo tilaaja, kirjaudu sisään. Pääset lukemaan artikkelin loppuun.