fbpx
Uutiset

Vattenfallilla on ongelmia sähkölaskutuksessa

Osa Vattenfallin asiakkaista ei ole saanut sähkölaskua sen jälkeen, kun sähköyhtiö otti marraskuussa käyttöön uuden asiakastietojärjestelmän.

Asiakaspalvelupäällikkö Outi Kauppinen kehottaa ottamaan yhteyttä Vattenfalliin, jos lasku ei ole tullut perille.

Vattenfall myöntää virheensä, joten yhtiön asiakaspalvelu lupaa selvittää ongelman asiakkaan kanssa:

– Selvitämme minkä suuruinen lasku olisi asiakkaalle tulossa. Selvitämme asiakkaan eräpäivätoiveet ja teemme maksusuunnitelman siitä, millaisissa erissä hän toivoo normaalista poikkeavan uuden laskun maksavansa.

Valtaosa Vattenfallin sähkölaskuista on laskutettu normaalisti. Ongelmat ovat yksittäisiä, eivätkä ne liity mihinkään yhtenäiseen vikaryhmään tai maantieteelliseen alueeseen.

Vattenfallin valtakunnallisen asiakaspalvelun puhelinnumero on 020 690 022. (HäSa)

Menot