Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Hätäilmoituksen voinee jatkossa tehdä chatissa – uusi palvelu auttaisi panttivankeja ja muita, jotka eivät voi puhua

Hätäkeskuslaitos pohtii uusia tapoja ottaa yhteyttä 112:een. Syynä ovat avun tarvitsijoiden tasavertaisuus ja EU-sääntely.

Hätäilmoituksen voinee jatkossa tehdä reaaliaikaisessa pikaviestipalvelussa eli chatissa. Hätäkeskuslaitoksen esiselvitys valmistuu vuoden loppuun mennessä.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Hämeen Sanomien sisällöt.

Tilaa 6 kk 5,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Hameensanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi